Film kväll

Jag vet att jag sa att jag förmodligen skulle gå till skolan idag, men jag menar om man fortfarande är lite sjuk varför ska man gå till skolan då??? jag hittar ingen bra anledning alls.... eller jo man får ju träffa kompisarna :D
Idag har jag iallfall inte legat och latat mej i sängen även fast jag har varit hemma... nej nej först städade jag upp mitt rum, för det såg förjävligt ut! ;) sen så satt jag och gjorde läxor hela dagen tills mamma kom hem och vi gick och handlade och hyrde film.
Så nu har jag och mamma en film kväll. Vi hyrde 6 filmer :) vi tittade precis klart på den andra. Den var så jävla läskig, man rös hela tiden. den hette orphan...bläää jag hatar verkligen skräckfilmer, tyr att Sven inte är hemma så att jag kan sova med mamma om det skulle bli så :P
Imorgon har vi crazy day i skolan, man ska klä ut sig till något som börjar på B, iallfall har våran klass B. Jag ska vara en ballerina. Det tråkiga med den här caray day dagen är att vi ska ha vanliga lektioner....:( 
Nu ska jag och  mamma gå in på våran tredje film hej då så länge :)
puss puss  


De här är dom filmer vi hyrde idag: flickan, orphan(läskig som fan), tidsrässinärens hustru (bra och sorglig), Motherhood, Amelia och så olika


Kommentarer
Postat av: mamma

Orphan var en riktig rysare undrar om vi kan sóva i natt? sov gott kram

2010-05-24 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0