Tittanic "snyft"

Har precis tittat på Titanic, det är nog en av de bästa romantiska filmerna som finns. Jag började nästan gråta. Jag vill inte att Jack ska dö, de passar ju så bra ihop :( men det var ändå ett bra slut då hon dog och komm tillbaka till honom<3

Ja vad har jag gjort förutom att snyftat till Titanic idag?? .... Jo jag har varit i skkolan som vanligt :( ;) Idag hade vi iallafall en skön dag, vi började klockan 10 över 10 som vi brukar göra på tordagar. Vi hade No som första lektion och då tittade vi bara på en undervatten dokumentär som var bra. Vi hade musik sen och då sjöng vi typ bara så det var också soft :D
Idag är typ den första dagen som jag inte har något plugg tills imorgon så jävla skönt asså :) ibland behöver man faktiskt lite paos. Att inte lärare fattar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0