Teaterföreställningen gick som på räls

Hej på er alla goda och glada, idag har det varit en rolig dag :D skolan har varit soft och skojsi, iallfall på rasterna kanske lite på lektionerna också :P Efter skolan så träffade jag Stina på stan, vi fikade på Roberts café. Jag åt en sallad för att jag skulle inte hinna äta något annat på kvällen för att klockan halv 6 skulle jag vara på kulturhuset i folkparken och förbereda inför teaterföreställningen :) Jag tycker att jag och Stina hade det jätte roligt på cafét, vi skrattade mycker iallfall :D  
Innan jag skulle till teatern så var jag inte så taggad men det var jätte kul, jag blev nästan inte ens nervös. Typ första gången!!! Det var inte bara vi som uppträdde utan den här kvällen var det alla teatergrupper som går på kulturhuset som också uppträdden. Jag måste ju bara skryta lite... VI VAR SOLKLART BÄST!!! :D

Imorgon blir det också roliga aktiviteter. Jag ska åka och spela tränings match i lund med frispee laget. Vi ska vara där hela dagen och inte bara spela utan senare umgås med dom vi spelat med också. Det ska bli så himmla roligt :D Vi åker klockan 6.45 dock men men ibland får man offra lite hihi. Vi kommer hem klockan 22.30 så jag vet inte om jag orkar skriva i min underbara blogg men man vet aldrig :)
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0