Solen i ryggen

Sitter på balokongen med " min" dator, lite blåsigt men det är skönt för jag hade lite ont i huvudet. Idag är det inte lika farligt med halsen och det är soft :D
Vill få färdigt min engelska läxa men jag är verkligen inte sugen på att göra den och om man inte känner för något är det bara jobbigt att tänka på det.. ;) Men jag ska försöka få klart den ikväll så att jag slipper få panik imorgon och desutom måste jag plugga på spanska tills på onsdagen så vi ska ha någon teater, as konstigt. Patricia är inte en bra lärare, hon är så sträng. Tur att jag tycker om spanska i övrigt annars hade jag verkligen inte tyckt om spanska läktionerna.

Nu är det snart att packa kläderna till Malta för det är bara 4 veckor kvar!! haha okej det är några veckor kvar innan jag får packa men ändå :P
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0