Överaskande shopping tur

hejsan svejsan :) idag har det varit as kalas asså :D Vi har dansat och det var roligt, och det är ju så chill i skolan nu att man knapt behöver lyfta pennan :D (Y)
efter att skolan träffade jag mamma på stan för att vi skulle gå och boka en tid till mej hos frissan :).. hade hoppas på att det skulle bli en tid idag men men jag fick tid på torsdag, så på torsdag blir det klippning och färgning :D hihiiii.
Efter att vi varit och bokat tid, sa jag till mamma att jag behövde en ny plånbok, så vi gick in på accent för att se om jag kunde hitta någon fin..... Ni kan nog gissa att jag hittade mer en så, jag hittade en blånbok som var målet pluss tre armband och en röd väska :D mamma hittade desutom två väskor och en blånbok hon med :D Jag köpte rubbet och det bästa av allt var att allt var på rea :D så göad man kan bli asså :)
puss puss





Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken himla tur vi hade, plånböckerna var ju superbilliga och väskorna med.

2010-05-26 @ 14:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0