Orientering på hängning berget :S

Kan det bli bättre??... Börja 12 och det enda man måste göra är att hitta kontroller i skogen på galgeberget :) jätte varmt var det också, lyckades hitta alla och jag har nu insätt att jag är bra på att följa en karta, bara för något år sen gick det åt helvete ;) Det blev såklart ett lite svettbad också när man sprang där och man fick vätskebrist men det var bara att kämpa på. Är stolt över mig själv :)
Om mindre än en timme ska jag möta en kompis från skolan som går på rodd och som jag ska prova på :) Det ska bli as roligt hoppas bara att jag inte ramlar i Nissan... för man kan ju inte påstå att Nissans vatten är cleant, snarare dump vatten ;) 
puss puss


Såhär galen blir man om man har fått förmycket träning;)... jobbigt sen för mamma och sven när jag kommer hem från rodden då kommer jag var... jätte galen :Phihi Och föresten tycker ni inte jag har blivit brun?? solade igår på östra s. och dagen runda måste ju lagt ett lager. :D 


Ser ni det där röda sträcket??... Det är farligt att orientera! :)  


Kommentarer
Postat av: mamma

Att ramla i Nissan är nog inte så farligt, det finns de som tom badar där, så ta det lugnt och simma på. Kram

2010-05-20 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0