Om det fortsätter såhär blir jag en smurf

idag har det varit varmt i halmstad också, för typ första gången det här året;)
det  har varit roligt i skolan idag... jag har börjat inse att det vi gör nu i skolan inte kommer påverka mina betyg så enormt mycket så jag kan slappna av lite nu :) på idrotten hade vi multiboll, charlie och john höll i lektionen. när vi spelade det fick jag en fet lårkaka av när vi hade fotboll då nu har jag ett blå märke på en stor del av höger lår, men det är inte så jätte synligt ;)!! inte nog med det utan bara några minuter efter så får jag en innebandy boll rakt på smalbenet av johan!! fy fan vad ont det gjorde, nu har jag ett stort runt blåmärke. haha det gik bra för mej på idrotten .... naaat :P

nu sitter jag med sven och tittar på fotboll. malmö mot syrianska, vi hoppas att syrianska ska vinna för det är mattias lag ;)
puss puss



Kommentarer
Postat av: mamma

Inte kul att du blivit fotbollsfan :(

2010-05-19 @ 18:15:42
Postat av: mattias

jodå lillemor de är ju jätte bra. ja tror sven håller med mig ;)

2010-05-19 @ 22:05:31
Postat av: Sven

Du har rätt Mattias, Sarahs liv måste innehålla mer fotboll om hon skall bli en bra fotbollsfru....

Vi skall se många VM matcher så att hon lär sig lite taktik och regler lite bättre. Kanske en resa till Nou Camp nästa säsong om Zlatan stannar! Skall du med?

2010-05-19 @ 22:15:32
Postat av: sarah

skönt att någon har planerat mitt liv :P

2010-05-20 @ 16:02:03
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/
Postat av: mattias

helt rätt! :D hehe aa ja är på!

2010-05-23 @ 13:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0