Neutralt upplägg

Idag har det varit både en jobbig och bra dag, man skulle kunna kalla den att det har varit en neutral dag ;) I skolan delades vi in i grupper som vi skulle jobba med hela veckan (till onsdag), jag hamnade inte precis i en jätte bra grupp men man måste få det att funka. Vi skulle jobba om ett land och vi fick USA och staten New York. Det var ganska svårt att hitta fakta men det löser sig alltid.
Efter skolan gick jag och farmor lite på stan och kollade, ganska skönt att slippa göra läxor även fast jag kanske var lite tvungen att göra det..... men det behöver vi inte säga till farmor hihi.
Efter våran lilla titt runda (för ingen av oss köpte något) gick vi hem och gjorde mat. Ikväll blev det salad med kyckling och bacon, jätte gott!!! vi åt lite tidigare för att jag skulle på träning lite senare så att maten skulle hinna smälta :) 
klockan halv sju befann jag mej bakom sannarpshallarna ungefär vid kombihallen. Det var inte så jätte många som kom till träningen men det var as nice ändå :D (Y) 
När jag kom hem var jag tvungen att städa upp i mitt rum för att jag skulle få mina smutsiga kläder tvättade ;) så det var bara att börja sortera och vika, det gick ganska snabbt och det är skönt att ha fått bort allt från golven och sängen :P Så nu ska jag sova i ett nystädat rum. 
puss puss och god natt <3


 

Kommentarer
Postat av: madeleine

Hej du är så fin tycker jag

2010-05-17 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0