Negativa dagen

Jag kan säga att min statestik inte är den bästa just vi det här tillfället ;) jag är inte så duktig på att blogga och jag kommer förmodligen aldrig bli det heller. Igentligen borde jag plugga nu till musiken i morgon, men jag skiter faktist i det, det hjälper inte att plugga. jag har erfarenheten, jag fick tillbaka min so inlämning om andra världskriget idag och jag fick bara ett VG+´... tack så mycket Thomas, jag älskar verkligen dej.... naaaat. Jag hade kämpat så mycket för att det skulle bli parfekt, ett solklart MVG men det sket sig. Jag lär aldrig få det av honom. Det är så tråkigt att få tillbaka något man har gjort som man tyckte var riktigt bra, vända på papret tittar lägst upp och ser ett MVG som saknar M :( 
Det här var typ första gången jag var riktigt nöjd med något jag hade gjort... men så kan det gå när man saknar vissa hjärnceller som behövs för att få MVG.
Något annat jätte positivt som jag fått reda på idag är att det inte finns några flyg som går på lördag nästa vecka, så om jag måste hem måste jag åka på fredag klockan halv tre :( Om det inte finns några plan så tänker jag inte vara med på teaterföreställningen som börjar klockan tre på lördagen.... Förlåt om jag sviker er men jag kommer endå att sluta på teater, så ni får skylla allt på mej om allt går fel.. ni får till och med vara jätte arga på mej :D 
puss puss hoppas ni har haft  en bra dag för det har inte jag.... Jo juste vi hade nationellt prov idag om kemi gissa hur det gick... (Y)     

Kommentarer
Postat av: iDA

fan för thomas.

ja fick inte heller mvg, och ja är jättenöjd med mitt arbete

vi får helt enkelt deppa tillsammans

2010-05-05 @ 15:15:15
URL: http://idaaspberg.blogg.se/
Postat av: adskj

VG+ KLUBBEN GÅR VIDARE!

2010-05-05 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0