När man packar vet man att det blir något roligt :)

Idag har det varit tråkigt som fan i skolan, jag vet att jag har sagt det många gånger men jag hatar verkligen skolan och alla lärare i den. Det ska bli såååå skönt att sluta och få slippa dem. Det är som ett måln av deprition varje gång jag går in, jag kan vara jätte glad när jag går till skolan men sen när jag kliver in blir allt bara så jobbigt och tråkigt :( ....
Det blev bättre efter skolan, jag satt med några killar från klassen vid sibylla och pratade först, sen gick jag hem och pluggade lite, eftersom jag måste göra typ allt själv! :( Jag blev så kall sen så jag gick ner och köpte mej en tidning och satte mig i badet för att höja kroppstemperaturen:)
Lite senare på kvällen packade jag till imorgon då jag och farmor åker till stockholm, det ska bli så roligt...längtar <3 :)
Vi får hoppas att det bli bättre i skolan imorgon, för jag ska ha muntligt nationellt prov imorgon i engelska med min grupp.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0