Morsdag

I går var det morsdag :) och självklart måste man fira den underbaraste kvinnan som man alltid ser upp till och som alltid finns vid ens sida.
Jag och Sven firade henne med en frukost ( måste enkänna att det var Sven som gjorde frukosten) sen fick hon min present. Jag hade gjort en groda av lera till henne, för jag vet att hon älskar groder :)
Sen tog vi bilen till en stad som ligger ganska nära Båstad, där åt vi på en fiskerestaurange. Det var jätte gott men aiolin innehöll väääääldigt mycket vitlök så man hade vitlöksmak hela dagen :P
När kvällen kom gick vi och tittade på Sex and the city 2 på bio :) Den var rolig och mamma sa att hon tyckte det var en bra dag, precis det vi ville uppnå :) <3
Älkar dej mamma
puss puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0