Mina ben är som spagetti

Ja då har man provat på rodd, det var roligt men det krävs mycket träning om man ska bli riktigt bra :) Btw ni skulle sätt hur smala båtarna var!!! det var liksom så att rumpan stack utanför kanterna ;) som tur var att vi fick börja med en betydligt bredare båt. Det var inte bara jag som provade på idag, det var också Malin som går i en parallelklass till mej :D Vi fick först följa med en av tränarna i båten för att se lite teknik mm och sen efter ungefär en halv timme så blev det våran tur att bli testade ;)
När jag kom hem var jag så trött och hungrig att jag nästan kunde svimma.... mamma var inte klar med maten, så det var bara att bita ihop och då menar jag bita veldigt hårt!! Det bästa mamma kunde säga då när man stod där och bara ville lägga sig ner och dö var att jag var tvungen att städa rummet för vi skulle ha gäster imorgon, bläääää säger jag bara, så innan jag fick mat i mej städade jag mitt rum (Y) :´( Vill ni veta en härlig sak till, imorgon har jag träning igen (lång utanding av utmattning)
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0