Härlig dag!

Idag har det varit väldigt chill i skolan, vi har nästan inte ens använt pennan :D ;)
Efter skolan gick jag och John och tog en fika på ett fik jag tror heter fridolf :) Efter ett tag kom hans tjej Maja och sen fyra kompisar till henne, de joinade oss med fikat och sen tog vi en sväng på stan. Det var roligt att vara med dom :) Tyvär var jag tvungen att gå hem när klockan var 5 för att jag skulle ha träning halv 7, men så visade det sig att det var typ ingen som kunde komma och så spörengnade det!! :( Det var bara jag, John, Lior, Mattias och JB som kom men vi hade det roligt ändå, fast vi tränade inte .... :P hihi istället hade jag och Lior vattenkrig innomhus sen fick JB jaga oss som satt i bilen med Liors cykel :P haha Jag höll på dö av hunger så jag bara skrattade hela tiden ;)
Nu på kvällen träffade jag Sandra och en kompis till henne, vi gjorde inte så mycket utan bara pratade skit. Dom skulle till vallås och jag kände att jag inte orkade följa med, så jag kom hem för en stund sen :)
Ska snart gå och lägga mej och sova lääääääääänge.... kanske ska jobba imorgon, men vete fan om jag orkar.
puss puss <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du får en lång skön sovmorgon. kram

2010-05-29 @ 09:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0