Grattis Nathalie

Idag är en ny dag, sitter i soffan och titta på när pappa lagar mat till Nathalies släktkalas. Jag hade hjälpt honom om jag inte tyckte han klarade det så bra själv :P
Jag tror att jag, nathalie och pappa ska ta en lite promenad innan alla gäster kommer, men vi får se för nathalie är väldigt långsam med att fixa sig!
Snart kommer Mattias ska bli skönt att få träffa han igen, men innan han komma skulle han till sjukhuset för att byta gips för han vill inte att jag ska känna stanken av det gamla ;P hihi
puss puss


Grattis Nathalie <3

Kommentarer
Postat av: Mamma och Sven

Vi längtar efter dig gumman, hälsa Nathalie på hennes födelsedag. Många kramar och hälsningar till er alla. kram från mamma och Sven

2010-05-13 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0