Frispee träning i Lund

Idag har jag varit på frispee träning hela dagen i Lund. Vi spelade med lunds lag, Akka(vet inte hur det stavas) :D Jag lärde mig mycket, deras tränarna var jätte bra och vi gjorde massor av bra övningar som hjälpe mycket :) Vi åt lunch där och middag så vi hann prata med dem vi spelade med lite mer , som inte handlade om frispee bara och det var riktigt kul.
Jag tror att jag har förbättras efter den här dagen i Lund och det gör mej bara mer taggad på att vilja bli bättre på det :) (Y) Men just nu är jag ganska glad över att dagen har tagit slut för jag är helt slut i benen och i hela övriga kroppen också ;)
Det var inte bara besöket där som var roligt utan också resorna påvägen dit och hem, så himmla flummiga hahah ;) Det här är en dag jag sent kommer glömma :D
puss puss och god natt, hoppas jag inte får träningsvärk!

Kommentarer
Postat av: Lille George!

Du är ju grym nu ju =), skitkul att du vill fortsätta =P, Haha resan hem var ju.... FLUMM haha! xP

2010-05-09 @ 12:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0