finasten färgen :)

Idag började min dag med två nationella prov. Först hade jag nationelltprov i kemi, en laberation. Jag tycker de gick bra, fick iallfall rätt svar och labbrapporten blev bra också :D
Precis efter det hade vi Matte och då blev det mutligt matte nationella, det gick riktigt bra också, vi var ett bra team, vi var 4 som tur var. Jag var med john, charlie och Emilio :D
Efter skolan gick jag till frissan och färgade mitt hår, det blev jätte fint parfekt färg och för att piffa upp det hela änno mer lockade hon det också :)
puss puss


Kommentarer
Postat av: T-Bear

Snyggt det blev

2010-05-28 @ 21:56:52
Postat av: Nathalie

b,va fint håret blev. kram

2010-05-29 @ 22:50:23
URL: http://nemmalie.blogg.se/
Postat av: Claes da Kalas

Sötis

2010-05-31 @ 09:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0