En galen natt

Idag sov jag tills jag inte orkade ljuset utefrån. Skönt att sova ut efter en rolig dag igår :) Jag har sjukt mycket träningsvärk, tror jag har det i nästan varje muskel i hela kroppen, kunde knappt ställa mej upp imorse :P Men men träningsvärk gör så att man känner att man har jobbat hårt (eller för att man aldrig tränar) :P  
Jag och farmor var nyss och såg "En galen natt" på bio. Jätte rolig film verkligen, man skrattar nästan hela tiden :D (Y)   
Imorgon blir det en ny vecka, vi ska ha engelska hela dagarna tills på onsdag för sen har vi lov... och vad händer då??? JO jag åker till STOCKHOLM med farmor jipiiii!!! för att det ska gå snabbare till onsdagen ska jag ha det sjukt roligt och gå och lägga mej nu...
puss puss <3<3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är knäpp! "blev lite hårda av" what?!! Haha

2010-05-09 @ 22:21:13
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0