Årets fest :)

I helgen så har det varit fest. Mamma och Svens bröllopsfest :)
På fredagen kom det massor av folk från Stockholm som skulle vara med på festen, bland annat Mattias  ;)<3 Så mamma och Sven hade en liten förfest här i lägenheten.
  Sen kom vi till den stora dagen, som mamma och Sven har planerat länge. Mamma var stressade som vi viste att hon skulle bli, egentligen fanns det inget att vara stressad över eftersom vi hade typ fixat allt dagen innan men ni vet hur mammor kan vara;)
  På dagen var jag Nathalie, Eline och Mattias ute på stan, för att vi systrar skulle planerat vårat tal. Jag tyckte det blev bra och jag tror det flesta på festen också tyckte det, dock sa jag fel på en sak jag skulle säga, men alla tyckte det var kul så de bara skrattade :P 
  Ungefär klockan 4 var vi fullt igång med att göra oss snygg, nathalie och Eline lockade håret, hollywood tejp var tvunget att sätta på klänningen så att brösten inte skulle ramla ut och så fick man såklart inte glömma att sätta på sig skavsårsplåster :P

Klockan 5 skulle vi vara i festlokalen för att ge folket välkommsdrinkar och hälsa på alla (jag kommer inte ens ihåg hälften av allas namn, så det fick bli lite smeknamn. Som till exempel han med 160 000krs klockan :P 
  Sen blev det middags buffé, det var gött gött :) men om ni frågar mej så tyckter jag att 4 timmar bara sitta still och äta middag inte är så roligt ( det var i och försig många som höll tal som var riktigt roliga, men jag är ju bara 15 och vi ungdommar tycker inte om att sitta stilal:P ). Men sen blev det as roligt när bandet började spela, så att man kunde rocka loss totalt!!! 
  Tiden gick och alla blev fullare och fullare och allt blev roligare och roligare ;) När klockan var 2 halv 3 deckade jag och Mattias i mitt rum :D
Sammanfattningsvist var det årets fest :D 
puss puss  

Tyvär hade jag så roligt så det blev inte så många bilder, men en iallafall på Mattias när han visar lite moves 

Vist är han snygg i sina kläder!! Han är snygg hela han <3<3


Kommentarer
Postat av: snyggmatte

hehe tack älskling :)<3 du var inte så dum du heller ;)<3

2010-03-22 @ 23:49:47
Postat av: snyggmatte

hehe tack älskling :)<3 du var inte så dum du heller ;)<3

2010-03-22 @ 23:53:55
Postat av: sarah

åh vad snäll du är ;) Föresten tycker om ditt namn "snyggmatte" :D

2010-03-23 @ 16:21:09
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/
Postat av: mattias

hehe :P <3

2010-03-23 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0