Bye bye...

Idag åkte Mattias hem klockan 08.10 :( det var jätte tråkigt och jag kommer sakna honom så mycket. Vi kommer inte träffas på tre veckor! :( ...Men nu ska man inte sitta och deppa. Får tänka på hur kul det var när han var här istället  :D<3

Första dagen i skolan idag efter lovet. Egentligen var första skoldagen igår, men jag stannade hemma med Mattias ;)
Imorse var jag jätte trött när vi skulle gå upp, jag höll på att dööö asså, klockan var ju bara kvart i 7!! kändes som om jag inte hade gått upp så tidigt på jätte länge.
Eftersom jag följde med Mattias till tågstationen för att säga hej då kom jag 25 minuter för tidigt till skolan, så jag fick sitta där helt ensam :P, men efter ett tag kom ida så vi satt och snackade lite skit :D 
Jag tror det var bra att jag gick till skolan efter att Mattias hade åkt hem, för annars hade jag varit super deppig hela dagen, men skoldagen lyckades bli riktigt rolig fakrist :D <3 
Om en och en halv timme är det sesongstart för desperate house wives!!!! Jag har verkligen längtat efter det ;)
Men nu ska jag plugga lite innan jag ska titta på det, så hej då 
puss puss <3  

Kommentarer
Postat av: Ida

du är för bra, :D<3

2010-03-02 @ 20:21:29
URL: http://idaaspberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Gummmmmmmmmman, min lilla gummi gumma......

Gammelgumman önskar lillgumman natti natti. Har precis läst om mellangumman och hennes hyss i backen, coooolt. Godnattkram från gammelgumman

2010-03-02 @ 21:54:14
Postat av: sarah

jag tror inte det är mamma som har skrivit. Sven..??;)

2010-03-03 @ 17:37:26
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0