Stockholm utan TV!

Nu är jag i Stockholm igen :) Jag ska var här till söndag.
Pappa och Nathalie har ju flyttat till ett nytt ställe som ligger i hammarbysjöstad. Så just nu sitter jag i deras nya kök. De har inte riktigt kommit iordning än men det går frammåt. Men vet ni???! dom har inte fixat TV! så jag har ingen TV att titta på eller någon soffa:P
Ikväll tror jag att jag bara kommer ta det lugnt. Har varit så mycket läxor de senaste veckorna så det käns som om det här är den första helgen som jag kan ta det lugnt på och det käns jätte skönt :) Jag lämnade in mitt sista inlämningsuppgift idag och känslan av att vara klar och att ha lämnat in den var som om jag hade fått vingar :D :D <33 Jag hoppas jag får MVG ;) 
Imorgon ska jag nog gå på stan och kolla lite, inte för att jag behöver något, men något roligt hittar man alltid ;) jag ska kanske kolla på en bikin till i sommar som jag kan ha på Malta ;) hihi
puss puss


:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0