Tecknar bok

Idag har vi haft nationella prov i engelskan, jag trodde att det skulle vara svårare än det var men det gick faktist bra :D... jag börjar tror att det har hänt något med mej, brukar inte vara bra på engelska, jag kanske är sjuk ;)
  Efter skolan så gick jag ut på stan för att leta efter den perfekta tecknar pärmen där jag ska sätter in alla mina teckningar :) Jag gick till några olika affärer och sen i den sista, halmstadsbokhandel, hittade jag allt jag behövde :) Jag köpte en pärm som vara rosa med lite prickar och ränder, jätte fin :) Jag köpte också ett penskrin, plastfickor till pärmen och en svart vattenfärg, när jag endå var där passade jag också på att köpa en bok på engelska som heter "remember me?. Den verkar jätte rolig. 
Sen gick jag vidare till åhlens för att köpa en ny nattkräm och en smink remover för jag tror min nattkräm ger mej utslag, och det är inte bra !! :P 
När jag kom hem så satte jag in det som jag hadde ritat i min nya fina pärm :D Det blev jätte bra.
Nu ska jag ta fram färg och penslar för jag ska måla min "insida, utsida" uppgift till intagningsprovet. 
Auste tagga Grey´s Anatumy ikväll klockan 9!
puss puss 

   
Min fina pärm :)

Några bilder som jag satte in. :)







Kommentarer
Postat av: Matilda

WOW! Visste inte du var så bra på att teckna! DAMN! Du har talang! :D

2010-03-24 @ 21:04:37
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Lillan

Vad duktig du är!!! Puss o kram. Hälsa alla

2010-03-24 @ 22:22:50
Postat av: Nathalie

Fan vad duktig du har blivit det måste du ha ärvt av mig! Puss ses på torsdag!!!

2010-03-26 @ 12:07:31
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0