Stressigt

Jag klarar inte pressen av att skriva varje dag hihi... jo men man hinner inte. Jag hade tänkt att skriva igår efter att jag kommit hem med flyget, men det blev inte riktigt enligt planerna.... Sven skulle inte stanna kvar i Stockholm så dem kom på den bästa iden någonsin (naaat) att vi skulle avboka flyget och sitta i bilen i 5 timmar!! hur kul är det på en skala mellan 0-10?? -10 :P
Men nu så kan jag skriva lite iallafall innan jag ska gå ut och fika med en kompis :) Vi kan ju börja med Lördagen.....


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Man behöver inte skriva varje dag! Det va kul när du va här i helgen synd att du missade Grease

2010-03-15 @ 19:08:10
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0