Sov Gott

Idag har det varit ganska slappt i skolan. Hela eftermiddagen så tittade vi på en film som handlade om andra världskriget. Den var bra men den var väldigt brutal, synd att jag inte kommer ihåg vad den heter ;)
När jag kom hem från skolan tog jag lite av min tid att tränade lite. Först cyklade jag i typ en timme sen gjorde jag styrka i kanske 50 minuter. Imorgon ska jag och Sandra träna så det blir en träningshelg den här helgen. Man måste ju komma igång till sommar sesongen eller hur ;) ;)

Ikväll skulle jag och Sandra haft en film kväll men hon var så trött så vi får ta det imorgon istället :( hoppas hon är piggare då. Jag är ganska trött jag med så det kanske var bra att vi båda vilar oss idag så båda är på social och film humör imorgon :P

Jag har varit lite dålig på att ta bilder på sista tiden, men det får det bli en ändring på, imorgon ska jag ta bra och många bilder :D
puss puss och sov gott


Kommentarer
Postat av: Ida

schindlers list ;D

2010-03-06 @ 15:16:55
URL: http://idaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0