Solken är ett bra tecken :D

Dags att skriva på min blogg igen innan jag börjar med mina läxor för dagen ;)
Idag började dagen med ett solsken, bokstavligen, så jag tänkte att jag skulle klä mig väldigt färgglatt för att visa att vi är påväg till sommaren!!! :D :D....dock kan jag säga att min klädsel inte var en hitt i skolan. Så fort jag kom till skolan var Helin och Ida på mej :P dom var inte elaka men dom höll inte med min klädsak haha Jag viste att jag skulle få komentarer för klädera så jag brydde mej inte så mycket ;) :D 
Dagen fortsatte i vanlig takt i skolan genom alla lektioner och det var okej :P
Sen när vi slutat åkte jag och Idag till Statoil där sven jobbar för att fota lite till våra teknikuppgifter. De blev fin fina bilder. 
...Ajuste igår var det ju första avsnittet av desperate housewives!!! men jag tycket faktist inte det var så jätte bra men det brukar vara så på de första avsnitten av en sesong, så jag ser fram emot lite mer dram i nästa pogram ;) 

Nu sitter jag här i köket och borde egentligen göra läxor men jag lyssnar på musik och skriver till mina läsare. 
Men nu ska jag hälla i lite krut i brallorna och tända på så att jag kan göra läxorna ;)
tjingelin puss puss <3  

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, du är rolig du.

älskar dina färgkombinationen ;DDDDDDDD <3

2010-03-04 @ 18:15:05
URL: http://idaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0