Solar på balkongen!

Folk tycker nog att jag är knäpp nu, men jag sitter faktiskt ute på min balkong och solar. Såklart har jag kläder på mej för annars skulle jag frysit ihjäl. Det är tillräkligt varmt att sitta ute med kläder och blogga. Termometern visar runt 14 + grader, det blir bättre och bättre :D
Den här dagen har jag längtat efter hur länge som hällst. Men det skull inte sitta fel att det blev lite varmare men man ska inte klaga nu när man äntligen kan sitta ute! 
Jag har tänkt att jag ska spändera nästan hela dagen ute på våran balkong bara för att få känslan av att det är påväg att bli sommar. Och man vet ju aldrig om man blir lite brun, inte för att det är så troligt men man kan ju alltid hoppas :D 
Jag hoppas ni andra också har en lika skön dag som jag har, för det förtjänar alla som har frusit i vinterns kylan. :) Nu när jag sitter här ute ska jag passa på att titta på wakeboard klipp så att man hinner tagga upp sig inför sommaren. Ska nog också kolla lite på bikinisar på nätet ;)
Jag har inte riktigt kommit på en vad jag ska göra ikväll men jag hittar nog på något. Jag är ganska sugen på att göra smycken, men jag kanske ska sociala mej lite eftersom jag kommer vara ego och sitta på balkongen förmodligen hela dagen ;)
puss puss


Rhodos 2009

Kommentarer
Postat av: Sandra

sicken snygging:D<3

2010-03-06 @ 16:42:27
URL: http://medved.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0