Smuggla...

Hej svejs :) Idag har det varit den softaste av de softaste dagarna ;) Alla grupper hade "redovisning" idag om vad vi hade gjort under tema veckan. Så det enda vi behövde göra var att gå runt och titta sen vid klockan 12 fick vi sluta :D

Våran temavecks lärare sa att hon skulle ta och ställa ut våra grejer på någon utställning, så jag och Stina ( hon var i min grupp) blev ganska förvånade/ ireterrade, för vi trodde vi inte skulle få tillbaka våra saker. Och jag hade iallfall försökt att göra saker som man ska kunna använda. Så jag kom på den braiga idén att jag skulle smuggla med mig en sak jag ska ha till mitt intagningsprov imorgon.... haha men den idén visade sig inte vara så bra för hon kom på mej, men hon blev inte sur för jag sa att jag skulle ha den till mitt intagningsprov. Hon frågade mig bara istället om jag ville ta med mig något annat jag hade gjort tills imorgon ´;) Det var lite pinsamt men men  hihi.
Stina var därimot lite bättre än mig att smuggla ut ( men till mitt försvar hade hon faktist inte lika stor sak som jag :P) så hon fick också med sig en sak :D 
Efter skola blev det en lite runda på stan med Helin. Jag köpte inget för jag hade inte mina pengar med mig och det var nog bra :P Men vi hade det roligt när vi gick där... dock tyckte inte Helin att det var så roligt att jag började danska och sjunga med låtarna som var i affärerna ;)  
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0