Profil bilder är svåra

Nu på kvällen har jag ritat av mamma i profil :) jag tyckte den blev helt okej men det tog en jävla tid och hon satt ju inte still! ;), måste träna mer på profil bilder... på allt igentligen :P
Jag, mamam och Sven har tittat på Nothing Hill som gick på trean. Det är en klassiker och desutom är den så romantisk och bra så man kan se den flera gånger, jag vet inte hur många gånger jag har sett den ;)
Jo juste jag gjorde faktist smycken idag. Jag gjorde två armband ett läderarmband och ett armband med knappar :P Kanon kul ;P
puss puss sov gott


Ska nog fixa till håret lite, så att det ser mer verkligt ut.


Kommentarer
Postat av: adam

Snyggt :D

2010-03-07 @ 15:09:17
Postat av: Nathalie

Fina bilder syrran! Det är väldigt likt. puss

2010-03-09 @ 15:46:19
URL: http://nemmalie.blogg.se/
Postat av: sarah

tackk så mycket :) <3

2010-03-09 @ 16:19:43
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0