Mina armar till fel kropp...

Hej hej :) Det enda vi har gjort idag i skolan som har varit roligt, var idrotten ;) vi spelade brändboll fast med frispee :D Vi har i och försej tittat på film i engelskan, men jag hade redan sett filmen så jag ville bara sova. 
När jag kom hem väntade de vanliga vecko läxorna. Jag var tvungen att plugga evolution tills på Torsdag då jag ska ha prov och sen har jag matte läxa tills på onsdag :(, men den orkade jag inte göra ;).
Klockan 7 gick jag till min teater :) Det var en jätte rolig lektion eller vad man ska säga ;) En sak som var specillet kul var när man skulle stå bakom en person och låtsas att mina armar och händer är hennes ;P Det såg helt sjukt ut och det var ganska svårt att vara den som stod bakom för man viste aldrig vad hon skulle säga och göra ;) 
Ajuste måste bara säga att Mattias frågade mej igår om jag ville följa med till Turkiet i Augusti med hans familj. Jag frågade min mamma om jag fick, trodde aldrig hon skulle säga ja, eftersom jag ska på språkresa också. Men hon sa att jag fick, helt otroligt :D <3<3<3 Tack mamma <3<3<3 Jag lovar verkligen att hjälpa till med så mycket pengar som möjligt till resorna :)
puss puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0