Mamma, dotter dag :)

Jag skev inget på min blogg igår för att jag tittade på en film och glömde helt tiden och var tvungen att sova, men nu ska jag skriva :)
Igår var det söndag och ni som bor i Halmstad vet att stan är helt död, ingen affär är öppen bara några få fik här och där ;) ...
.. Så jag och mamma tog bussen till Statoil för att hämta bilen hos Sven för att sedan åka till Eurostop. Det kanske inte är världens roligaste shopping centrum men det är bättre än ingeting och dessutom var det roligt att vara där med mamma :D
Vi var inne i några affärer och både jag och mamma hittade saker :) Mamma hittade två klänningar, en scharf, ett par solbrillor och ett armband. Jag tror inte det var något mer. Jag måste bara säga att en av de klänningarna som mamma köpte var jätte fin, båda var fina men just den vara finast. Den var ljus lila med lite volanger. Mamma passade jätte bra i den och det var ovanligt att se henne i lila också, så det var kul att hon köpte den :D
Jag köpte en kjol, ett bar solbrillor, leggins och armband :) Jag tyckte mina solbrillor var jätte fina. Dom var rosa på sidan och så hade de fjärilar på sidorna också :)
Efter det tog vi en paus och satte oss och åt på ecspressohouse. Jag tog en sallad och mamma tog en varm mack ( om ni ville veta ) ;). Sen gick vi och köpte två filmer på coop. Gladiator och Taken. Gladiator var as grym, det är nog en av de bästa filmerna jag sätt!
Samanfattningsvist hade jag och mamma en jätte bra dag tillsammans, enligt mej iallafall :D
puss puss




Så fint :)






bästa filmen ever.

Kommentarer
Postat av: Moster Lillan

Vad mysigt med en sådan dag!! Hälsa alla kram

2010-03-09 @ 20:59:21
Postat av: maddis

hihih filmer är båda två awesome. älskar taken, älskar gladiator. bra val av filmköp säger jag bara :-)

2010-03-10 @ 14:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0