Lördag

...På lördagen så var jag och Nathalie ( min syster) ute på stan och kolla lite i affärer. Vi skulle också träffa mamma och Eline som vi skulle äta lunch med :) Vi åt på en tapas restaurange som låg på drottningatan, det var samma restaurange jag och Mattias åt på... om ni vill veta ;) Det var jätte gott som mat oftast alltid är :D
Sen fortsatte jag och Nathalie våran jakt på stan, det vi var mest sugna på var väskor och skor så vi gick mest i dem affärerna :) 
På Din Sko så hittade jag ett par jätte fina skor som är beisha (har absolut ingen aning om hur det stavas), men iallfall jag köpte dem, och jag har bestämt mig för att ha dem till festen på lördag :)
På kvällen så var jag med mina kusiner. Först åt vi middag i kungshallarna och jag tog kebabtallrik, det är alltid lika gott :D Vi satt typ där i två timmar för vi skulle gå och titta på bio senare på kvällen klockan 9 ungefär, men vi hade det roligt :D 
Ja a... det var nog min lördag kväll, och juste jag lärde mig åka från hammarbysjöstad in till stan. Stolt!!! :D 
puss puss  

Kommentarer
Postat av: mamma

Dina skor var jättefina gumman. puss mamma

2010-03-16 @ 17:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0