Kocken

Idag var det faktiskt jag som lagade maten :) Jag gick till och med till affären för att handla indgridienser ;)
Kvällens maträtt blev hemlagad pizza :D om man får säga det själv tycker jag den var jätte god ;)
Förutom att jag har gjort maten idag, har jag som vanligt varit i skolan. Det var en chill dag idag, fast på senaste tiden har de flästa skoldagarna varit chill  (Y) :P När skolan slutade satte sig jag och några till i min klass oss utanför skolan och solade lite, det var såååå skönt!!! Vi väntade på Adam som skulle komma med pengar till våra skoltröjor, han var den sista som skulle ge pengar till Maddis så hon kunde hämta dom. Så nu kommer vi få våra tröjor imorgon för hoppningsvis :D
well it´s time too go to sleep, so good night and many kisses to you


mmm gott :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Pizzan blev supergod gumman, tack för att du lagade maten, jag hade aldrig orkat idag. Älskar dig puss och kram

2010-03-31 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0