Jobbig dag

Som vanligt sitter jag här sent på kväll och skriver i min blogg för att jag inte hinner göra annat en läxor på dagarna.
Och eftersom det är så sent ockar man inte heller skiva något långt så det får bli något lite längre inlägg imorgon, om jag hinner ;)
En sak kan jag iallafall skriva och det är att Sven har varit i Tyskland i dag och köpt sprit till deras "bröllops" fest. När han kom hem hade han hela bilen full med sprit och där kan de ju inte ligga, så vi var tvugna att bära upp allt sprit upp till oss och man var tvungen att gå flera gånger. Det sög så mycket att jag nästan ville börja gråta... som om jag inte har tillräkligt med saker att göra. 
puss puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0