Intagningsprov (lördag)

Inatt har jag sovit riktigt dåligt..eller snarare inte sovit alls! det spökar i vårat hus :P Så imorse när jag skulle gå upp klockan 8 var jag så trött och inte alls sugen på att gå på intagningsprovet. Men när jag väl var på Sture så kom suget tillbaka :) Först pratade jag med deras SYO om olika kurser och så frågade hon mej om hur mycket poäng jag har. Jag sa att jag har runt 260, och det var bra att de frågade för dom hade bara skrivit 160!!  
  Sen blev jag intervjuvad av 4 lärare och så visade jag de bilder jag hade gjort. Dom verkade tycka att det var bra, så jag tror jag har en chans att komma in :) 
Jag vara klart typ vid 11 så när jag kom hem så la jag mig i soffan och sov i två timmar tills mamma väckte mej, för att fråga om jag ville följa med ut på stan :) Vi gick ut och jag hittade en jätte fin klänning, som mamma betalade och sa att jag skulle få den i födelsegaspresent ;)
 På kvällen var jag med Ida, vi tittade på film, Veronika bestämmer sig för att dö, den var inte så bra tycker jag, den var så konstig :P haha
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0