Igår var det upp...

... och hoppa för en ny skolvecka tog sin början :/
Efter det vanliga schemat i skolan tog skolan äntligen slut :) Det första som hände då var att jag träffade min kompis Calle :) Vi fikade på vattenporten. eftersom jag inte hunnit äta någon mellis så tog jag en toast med ost och skink, den var jätte god faktiskt, bättre än avd jag trodde den skulle vara  haha :P 
När vi satt där på fiket kom Emil, en kompis till Calle men jag har träffat honom någon gång innan. Han stannade en stund, men han gick sen när han hade lyckats få med oss till hemmakväll för att köpa chips. Sen så var jag och Calle hemma hos mej en stund, tills jag skulle gå på min teater :)
Efter teatern var klockan halv tio när jag kom hem, och vad gör jag då??? jo dum som jag är så får jag för mej att jag måste träna så jag sätter mej på cyken och cyklar i en timme.... :P
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0