Hjärnceller jag inte viste jag hade

Idag har vi fått våra skoltröjor :) dom kanske inte blev de finaste men det är kul att ha ;) efter att vi hade fått dom gick vi runt lite i skolan för att visa upp dom och för att visa vilka som bestämmer! ;)

Det hade kanske varit bra om jag hade pluggat lite mer på evolutionsprovet tills imorgon, men jag känner att jag redan kunde allt på något kånstigt sätt ;), jag kommer förmodligen tycka att det är jätte svårt, men vi får hoppas på attt det är så att jag kan allt :P
Jag ska kolla igenom evolutionshäftet en liten nu innan jag går och lägger mej, för att  vara på den säkra sidan. Även fast det inte går bra på provet imorgon ska jag inte hänga läpp eftersom vi slutar efter provet och då är det påsklov!!!! HUR BRA ÄR INTE DE!!?? :D
god natt puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0