Deppig

Jag sitter och tittar på Troja just nu :), jag tror att det är en av de bästa filmerna jag har sett :) men just nu är det paus så jag passar på att skriva lite :D
Idag har jag inte varit så glad :( har känt mig ganska deppig, jag orkar inte med skolan längre. Det är tur att man går med kompisar annars hade jag brytists ner totalt :/ ;) Men jag måste ta och muntra upp mej, jag tycker inte det är kul att vara deppig och jag vet att de drabbar de som är omkring mej, jag ska verkligen försöka bli gladare de här sista månaderna i skolan :) 
Eftersom jag är deppig ska jag lägga upp lite ego bilder på mej när jag haft roligt. de är från helgen när jag var med Sandra. Hon tog massor av bilder på mej :P 
Det här med ego bilder när jag är deppig kommer nog bli lite som en "tradition" för jag gjorde ju det förra gången också :P
puss puss




yeeee


Ehh...
  

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha du ser helt knäpp ut!

2010-03-19 @ 13:24:23
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0