Förberedelse

oj oj oj nu var det ungefär 3 dagar sen jag skrev om inte mer!!! Inte bra asså ;) Jag vet inte om jag är bloggartypen alls, men nu när jag ska ut och resa ska  jag försöka skriva lite så att ni vet  vad som händer på Malta, för jag har ju checkat så att det finns internetkafé :P Jag snackade med min ledare igår som jag ska ha på Malta, han ringde mej för att se om allt var okej och så. Nu börjar dej kännas verkligt att jag ska dit :) Jag hoppas det inte är alltför mycket plugg och skola.
Jag och Nathalie var nere på stan och köpte lite nödvändiga saker till mej inför Malta, som till exempel solkräm för ansikte, kropp och läppar, så fick jag en after sun på köpet. Sen har jag köpt en engelsk svensk ordbok :P
puss puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas du får det bra på malta syrran! Klicka in på min blogg så kan du börja prenumerera på den nu! hihi Det är ett måste kram

2010-06-22 @ 16:48:00
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0