Bankrutt!

Hej hej :) Nu är jag i Stockholm igen och det är sommarlov!!! :) Inte för att det märks att det är det eftersom det inte har setts till någon sol på ungefär en och en halv vecka ;) Men det spelar ingen roll för mej för jag kommer väl få så mycket sol i Malta att jag kommer längta hem till den svenska sommare igen :P hihi
Idag har Jag varit i stan med min kusin Felicia, konstigt nog köpte jag inget... eller det kanske inte var så konstigt för man kan inte köpa något om man bara har 2,50 kronor kvar på kortet!! :P Tur att jag snart ska föraöver mina spar pengar på mitt vanliga konto, men jag ska försöka att inte shoppa så mycket utan det får bara bli nödvändiga saker som mat och presenter till mina nära och kära :) Bara för att jag inte köpte något betyder det inte att Felicia inte gjorde det, hon har ju lite kontroll över sin ekonomi om man gämför med mig ;) Jag tror att hon köpte 5 tröjor som var jätte fina allehoppa :D 
Ikväll så tror jag att jag ska stanna hemma med pappa och lägga över lite nya låtar på min Ipod eller så ringer jag till någon kompis och kanske har någon mysig filmkväll :)
puss puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du har det riktigt mysigt med pappa och dina kompisar, ses snart kram

2010-06-15 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0