Ut i snödrivorna

Klockan fyra träffade jag några gamla kompisar från stockholm, Malin, Idag, Elin, Adam och samuel, och vi hade bestämt att vi skulle åka pulka. Att åka pulka tycker jag att man aldrig ska bli för stor för och desutom är det så himla kul :D Vi var i piabacken salems kända pulkabacke ;P

Istället för att skriva så mycket så visar jag några kort istället. Tyvär fick jag aldrig något kort på samuel, så sitt inte och tro att ni blivit tokiga när ni inte hittar den sjätte personen ;)

  
  Jag och Ida                                                  Malin coolingen


Ida, Malin, Elin och Adam                               Jag och Ida i snödriva


                                                                      Tjejgänget 

                                       
                                      Vad tycker ni om min och Idas försök till Fjortismin? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0