Träningsvärk

Igår så provade jag på Yoga. Jag kan säga det är inte så lätt som det ser ut när man tittar på dom som är bra på det! ;) Det var så jävla jobbigt, okej det kanske berodde på att jag inte har så mysket muskelmassa men endå :P

Sen var det massa ställningar som var för smidighet och jag är inte så smidig ;) Det var en övning som var extra svår speciellt för mej, man skulle sitta i splitt och det gjorde så jääääävla ont i benen!! Inte nog med att man skulle sitta så, man skulle desutom hålla händerna på fötterna och luta sig framåt. Jag lutade mej bakåt istället för det gjorde så ont, haha :P
Nu har jag iallafall träningsvärk och det är inte det skönaste, men jag ska inte ge upp, för jag ska göra det igen idag ;)
Efter allt jag har skrivit kanske ni inte tror på det jag tänker skriva ;) Jag rekomenderar faktist att prova på Yoga, man hittar vekligen sitt inre jag, och alla kanske inte tycker det är lika jobbigt som jag ;)  
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0