Till efterrätt ;)

Ikväll fick vi en jätte god middag som mamma hade lagat.
Vi harde gäster så det blev förrätt, huvudrätt och efterrätt :) mumsigt värre;) Som förrtätt fick vi en slags sallad med ost, minispenat, bacon och honung :) Till huvudrätt fick vi lamkött med potatis i ugnen och brunsås mmmm, jätte gott. Sen till efterrätt fick vi kakan vi gjorde igår med hallon och glass/grädde. Och som ennu en efterrätt kom min kära kompis Sandra ;)
puss puss


Förrätten :)


Huvudrätt


Efterrätt


Min andra efterrätt ;)<3

Senare på kvällen blev vi lite sugna på kvällsmat så vi år upp resten av hallonen från efterrätten, det var jätte gott, saknar somaren när jag åt dom :)
  

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jag såg på ditt rum att ni hade haft matorgie inatt. kram mamma

2010-01-31 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0