Stökigaste rummet

På eftermiddagen var jag tvungen att städa mitt rum. Ni skulle sätt hur det såg ut, fy fan jag kunde inte ens gå haha ;) Alla kläder låg på golvet och ingenting stod som det skulle, så det tog några timmar av min värdefulla tid.
Jag lovar, imorgon kväll kommer det säkert vara stökigt igen. Jag fattar inte att det kan bli så himla stökigt, jag menar hur svårt kan det vara att hålla det städat. För det är ju inte så kul att ligga i damråttor :P haha nej så stökigt har jag inte men ni fattar vad jag menar ;)
När jag endå höll på så passade jag på att rensa ut min garderob. Det blev nästan en hel stor svart papperspåse med kläder, men det syns inte ;) <3 
puss puss


Innan


Efter.
Om ni tittar på fönstrerna så ser ni att det hann bli mörkt inna jag blev färdig haha


Innan


Efter


Det här var efter att jag hade rensat :P

Kommentarer
Postat av: mattias

hehe ja har samma besvär!! fattar ingeting :P ;)<3

2010-01-25 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0