Softaste dagen i skolan

Första dagen i skolan efter jullovet och jag lyckades börja på den softaste dagen. Vi började 10:10 med matte/NO i två timmar, först hade vi matte i en timme, bara räkna i boken ( inte så roligt men men :P) sen hade vi NO och på No:n tittade på genetik filmer, as soft bara sitta och titta och lyssna lite halvt, haha :P 
När NO:n var slut var det lunch vi fick falukorv med potatismos, blääää, speciellt potatismosen.
Efter lunchen skulle vi ha musik i två timmar, vi hann ha det i en halv timme inna brandlarmet började låta, så vi var tvungna att gå ut och för att komma ut var vi tvungna att på ner i brandtrappan. Musiksalen ligger längst upp och vi har typ 5 våningar kan ni tänka er hur snurrigt det var att gå ner för brandtrappan då?? jävligt snurrigt iallafll, jag höll på att spy :P
När vi stått på våran mötesplats i ungefär en kvart, fick vi veta att det typ varit någon idiot som tänt på ett papper eller något och kastat det in i ett skåp i tjejernas omklädningsrum. Jag fick också reda på att dagen inna på Onsdagen hade det varit en planerada brandövning och sen efter typ 2 timmar hade det varit någon kille som rökt i tjejernas omklädningsrum så att brandkåren kom :P han fick betala runt 6000 kr, inte kul men man får väl skylla sig själv om man röker innomhus haha.
Iallafall tillbaka till min softa dag i skolan. Efter brand saken gick vi tillbaka till musiksalen och hade musik och när musiken var slut slutade vi ;) :D  
puss puss

Oj Oj måste nog börja springa nu och då menar jag den som har satt igång det!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0