Snöstorm

Här ner på västkusten är det snöstorm. Snön yrar omkring och man kan inte titta upp när man går ute för då får man snö i ansiktet som käns som nålar. INTE kul ;)
Det var några i min klass som hade cyklat till skolan imorse och jag kan bara säga att det gick inte så bra när dom skulle cykla hem, så det var bara för dom att leda cyken hela vägen hem hihi :P 
Påtala om storm, när jag kom hem så hade mamma börjat sortera all sina läromedel som hon tagit hit från stockholm. Allt låg huller om buller, och hon säger att jag måste städa! :O ;) Jag hoppas att hon blir klar snabbt för det ser för ....... ut :P
Btw Jag ska rita lite grejer till intagningprovet till Sture om ni har några ideér om vad man kan rita får ni jätte gärna dela med er :)   
puss puss


Fattar ni vad jag får stå ut med? :P


Hur dum får man vara att man går med på att kasta upp snö i luften så att man ska få med det i bilden, när man vet att det kommer ner igen?? haha aja men nu har ni bevis på att det är snö här, ser kanske inte ut som om det är snöstorm ute men det är det ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0