Skolan igen

Jag har gått i skolan i två dagar det känns som 2 månader och idag när jag skulle gå upp ville jag bara döda den som kom på att man skulle gå upp så tidigt för att det är skola! :P
I skolan idag så hade vi spanska på morgonen och vi har tydligen fått en ny lärare. Vi har bytt spanska lärare varje termin enda sen jag började i Brunnsan. Jag känner att jag aldrig hinner lära känna dom. Men hon vi fick nu verkar vara bra och det är ju posetivt iallafall :D
Efter spanskan hade vi 2 timmar matte och No pass. Ja, jag behöver väl inte skriva mycket mer om det, ni vet väl hur en matte och No lektion är....
Sen hade vi lunch och idag fick vi någon vegitarisk lasange och det var inte alls gott :( Efter lunchen skulle vi egentligen ha So och svenska men våran lärare var inte där idag så vi tittade på en film som handlade om andra världskriget, jätte bra film men kommer inte ihåg vad den heter ;)
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0