Shopping!!

Ni fattar inte hur sugen jag var på att shoppa idag, (det kändes som om jag inte hade shoppat på jättelänge). Så jag tänkt att jag skulle ta en sväng på stan för att spändera mina pengar hihi :P
Min kusin, Ebba, kom hit i morse så jag frågade om hon ville följa med och shoppa och det ville hon :) Jag hittade jätte fina saker, En tröja, ett par byxor, en klänning och en jätte skön BH med matchande string troser ;)
Klänningen och byxorna var på rea!! :)
puss puss

KOLLA in mina fina fynd:D <3

H&M BH 179kr, Troser 69kr


Bik Bok, REA :) 399kr 99kr!


ginatricot, 249kr


ginatricot, 199kr 49kr

Hoppas ni har haft det lika bra som jag har haft det idag.... fast min pånbok mår nog inte så bra :/ ;)<3

Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Snygga kläder! billiga med ;) får nog ta en runda på stan.. Kram!

2010-01-26 @ 10:54:17
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0