Orättvist!!

Idag igen var vi i badhuset med idrotten. Men idag skulle vi ha livräddning utan livboj och så skulle vi simma 50 meter ryggsimm och 50 meter krål.
Jag gjorde allt man skulle göra. När jag gjort det frågade jag Magnus om jag fick gå och bada bubbelpool. Då sa han "jag har inte sätt dej göra krål eller ryggsimm", men jag hade gjort allt till och med mer än vad man skulle göra. Men nej då har inte han sätt det, för han har bara tittat på dom som gjorde livräddningen. Då blev jag faktist lite irreterad på honom. Jag sa till honom " kolla nu då, så ska du få se att jag kan" han bara "okej jag tittar". Så jag började simma och när jag kom till andra änden så frågade jag om han såg, han bara "nej jag tittade på de andra, men jag låter Ida kolla när du simmar alla dina längder". Jag blev så arg men jag sa inget istället såg jag till att Ida tittade och så började jag simma alla mina längder. Jag tyckte det var jävligt lågt. visst jag tycker om att simma men han får väl fan kolla på alla och desutom hade han sin praktikant där idag också så om inte han kunde titta kan faktist praktikanten göra det!

Jag blev klar 20 minuter innan vi slutade ändå, så jag hann bada i bubbelpoolen men ändå.
puss puss hare gött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0