On the night

Det här inlägget skulle kommit i Fredagkväll efter A-Ö :P

På kvällen kom Elin, Malin och kelli och vi pratade lite och sen satte vi på filmen, min stora feta grekiska semester.
Efter filmen blev vi lite sugna på att spela Buzz, vuxenspelet det med massa frågor, jag tycker mer om barn spelen med bazz :P men vuxenspelet var också roligt. Jag och Malin spelad tillsammans för det fanns inte tillräckligt med konsåller eller vad det heter, men jag tror det var bra, för det gick inte så bra för oss. Undra hur det hade gått om vi hade spelat var för sig ojojoj säger jag bara haha :P Jag fattar inte jag är alltid dålig på fråge spel, jag måste vara dåligt allmänbildad eller så har jag bara otroligt tur i kärlek ;)
Sen började vi titta på en film som jag tror hette, Leonardo och jag, en riktig kärleksfilm i min smak men vi hann inte titta klart på den:( <3
puss puss


Snygga tjejer ;)


Kelliiiiiii :)

Vad tycker du om smilet Malin :D

Elin i en bekväm sitts

Det gick inte så bra för min och Malins tjej, Riö :P


Kommentarer
Postat av: matte

hehe ja tror du är dåligt allmänbildad :P och har tur i kärlek ;)<3

2010-01-11 @ 17:15:10
Postat av: malin

hahaha vad jag ser ut!

otur i spel men tur i kärlek som din man säger ja :D

2010-01-11 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0