Nu är det kaos- Ett special meddelande till min syster Nathalie

Kaos!! ni skulle se hur det ser ut hemma hos mej just nu. Vi ska flytta ut från vårat stora hus på Järpstigen den här veckan till en lägenehet och just nu... vad man får stå ut med altså. Det ser ut som om en bombnedslag, iallafall på mellanvåingen för pappa har rensat ut allt från över och undervåningen och fått för sig att det är en smart ide att ställa allt på mellanvåning, men han har nog en smart baktanke med det hela ;) 

Till dej Nathalie vill jag bara säga för det första att du ska vara glad att du inte är hemma och för det andra att jag har tagir beslag över din säng :P
 puss puss  

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vilka fina bilder du lagt in. Du pratar om kaos, då har du inte varit gift med en förkyld gubbe :)snacka om kaos hoppas vi kommer iväg till Canarieöarna imorgon pga förkylningen så vet jag inte hur det ska gå, men jag håller tummarna hoppet är det sista som överger mig. Ha en bra dag hälsa kusinerna

2010-01-05 @ 10:50:07
Postat av: nathalie

Din lilla skitunge. haha känns rätt bra att inte vara hemma men det är as kallt här 29 minus fattar du hur kallt. Vilken lägenhet bor ni i eller vad e det du snackar om? kram

2010-01-05 @ 17:02:10
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0