Natten man bara vill glömma

I natt var det nog den värsta natten i mitt liv. Jag spyde hela natten, sov nästan ingenting. Jag tror det berode på mackan jag åt igår, smöret eller något måste ha varit gammalt. Så idag har jag varit hemma för jag kände att jag fortfarande mådde dåligt och jag började få ont i huvudet.
Eftersom jag  inte sovit så mycket på natten, sov jag på dagen. När jag vaknade hade jag sovit i ca 7 timmar och jag hade 11 missade samtal och 8 meddelander. Så det var bara att börja ringa alla som ringt mej och dom hade varit jätte oroliga för jag inte svarat, dom trodde det hade hänt något. 
Jag tror jag ska vara hemma imorgon också, det är lika bra att man blir frisk helt ;)
puss puss  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ålskade gumman.

Din stackare som legat ensam hela natten. Mamma har haft världens ångest för att hon inte är hemma o tar hand om dig. Imorgon kommer vi hem o skall ta hand om dig.... Kramar från mamma och Sven

2010-01-12 @ 21:18:39
Postat av: Mia systeryster

Men stackare!Och ensam är du! Som tur är så går magsjuka över snabbt. Drick mycket vatten, så du inte torkar ut!Kram

2010-01-12 @ 22:28:08
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0